2

                                                             Richard
Gdybym wiedział że ona tu będzie nigdy nie zgodził bym się na ten pomysł wspólnego obozu. Nie miałem ochoty patrzeć jak świetnie dogaduje się z Andim , a na mnie nawet nie spojrzy. Jeszcze teraz ten Gregor i Andreas, miałem wrażenie że ten drugi ma zamiar zaraz się na nią rzucić. A ja stałem i musiałem na to patrzeć. Od momentu jak zobaczyłem ją w Planicy jak razem z Ewą kibicowała Kamilowi serce zabiło mi mocniej, ciągle o niej myślałem , przez te trzy miesiące nawet nie spojrzałem na inną dziewczynę. Na początku gdy Kamil przywiózł ją do Planicy myślałem że to jego kochanka, że to jakiś chory układ że przyciągnął ją razem z Ewą na te zawodu. Potem zobaczyłem jak cała trójka super się dogaduje i aż zrobiło mi się głupio z moimi myślami. Nie zmienia to jednak faktu że nie mam u niej szans , nie zaszczyciła mnie ani jednym spojrzeniem. Pewno leci na Andiego jak cała reszta dziewczyn , choć on uparcie twierdzi że traktuje ją jak młodszą siostrę , dobre sobie , młodsza siostra, ona jest od niego trzy lata starsza.
                                                             Julka
Andreas nie odstępował mnie nawet na krok, miałam wrażenie że jest wszędzie gdzie się ruszę. Nie powiem podobało mi się to , był fajnym facetem , zawsze mogę trochę poflirtować , Richard i tak nie zwraca na mnie żadnej uwagi.Od tak w końcu postanowiliśmy że spróbujemy być razem, choć od początku postawiłam sprawę jasno, żadnej miłości i deklaracji, możemy się spotykać i dobrze bawić , niech nie liczy na jakiś stały związek.Miałam wrażenie że jemu ten układ też się spodobał , chyba nie potrzebował teraz dziewczyny której trzeba obiecywać miłość aż po grób , a ja miałam cichą nadzieję że uda mi się choć trochę zapomnieć o Richiem. Gdybym tylko wiedziała w jaki chory układ się wkręciłam i jakie to będzie miało dla mnie skutki.....

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

40

33

28