Prolog

                                                         Julka                                                                                              Koniec sezonu zbliżał się wielkimi krokami, już za tydzień miały odbyć się ostatnie zawody Pucharu Świata w Planicy. Nie spodziewałam się kompletnie zaproszenia od Kamila na te zawody. Nie przypuszczałam wtedy jak ten weekend wpłynie na moje życie, nawet nie sądziłam że można w kimś tak mocno się zakochać od pierwszego wejrzenia. Gdy tylko spojrzałam w jego oczy jak schodził ze skoczni , wiedziałam że jestem skończona , zabrakło mi tchu , nie mogłam oddychać. A on?  Miałam wrażenie że nawet na mnie nie spojrzał, przeszedł obok jakby wcale mnie tam nie było.W sumie czego innego mogłam się spodziewać, zwykła dziewczyna , a on sławny skoczek narciarski. Wiedziałam że ta miłość jest z góry skazana na niepowodzenie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

40

33

28